top of page

Egyszerű kötött sál csodás emlékekkel

Ez a sál nagyon jó példája annak, hogy mit jelent számomra a kötés. 2019 karácsonyán elkezdtem egy egyszerű, szürke színű kötött sálat elsősorban azzal a céllal, hogy legyen egy kötős projektem, amin dolgozhatok a karácsonyi ünnepek alatt az “üres időkben”, vagy éppen filmnézés, társasozás közben, tulajdonképpen mindig, amikor a figyelmem megosztható és ez belefér a programba. Alapvetően Gergőnek szántam a sálat ajándékként, de egyelőre nem volt vele különleges tervem.

Karácsony múltával a sál amolyan utazós projektté vált: magammal vittem családi utazásokra, külföldre, dolgoztam rajta autóban, szállásokon, de olykor-olykor azért otthon is. Nem siettem el a befejezését, nagyon élveztem ahogy szépen lassan növekszik és rengeteg emlék kötődik azokhoz az időkhöz, amikor dolgozom rajta.

Közeledve a 2020. decemberi esküvőnköz realizáltam, hogy tulajdonképpen tökéletes kiegészítő lenne Gergő szettjéhez, passzolna mindenhez és még a nyakát is melegítené :) Mivel már nem volt sok idő a szertartásig, a végén bele kellett húznom a sál kötésébe, de gond nélkül kész lett, felkerültek rá a rojtok és még tetszett is a végeredmény a vőlegénynek. Viselte az esküvőn és viseli utána is, amikor elég hideg az idő, így mindig, amikor látom rajta, eszembe jut az összes hozzá kötődő emlék. Szívmelengető érzés! :)

A képet Varga Dávid készítette, hálás köszönet érte!


A sál Himalaya Everyday New Tweed 100% akril fonalból készült, hosszú rizsmintával.

bottom of page