top of page

Amigurumi szörnyecske // Amigurumi beastie

Updated: Mar 16, 2021

Please scroll down for English.


A Praktika horgolás magazin 2020/2. számához járó kis amigurumi szett végeredményét hoztam erre a hétre. Elég jól kihasználom ezeket a magazinokat, nemigaz? Úgy érzem, már eddig is elég sok projekt kezdőpontja volt a magazin, ezen is látszik, hogy mennyire szeretem :) Mindig van benne valami jópofa dolog… Na jó, menjük is tovább talán!


Szóval a kis szörnyecske figurát Erinna Lee (alias littleaquaqirl) tervezte és nagyon megtetszett, úgyhogy örültem a szettnek, amiben benne voltak az alapanyagok az elkészítéséhez. Egyedül a karokba csúsztatott drót nem volt a csomagban, de azt könnyen pótoltam.

Kivételesen egész gyorsan elkészültem az egész kis figurával és még az összevarrás előtt sem álltam meg, csak hogy várjak néhány hónapot/évet, hogy újra kedvet kapjak a befejezéshez! :) De komolyan, nagyon büszke vagyok, hogy egy lendülettel befejeztem az utolsó öltésig és ragasztásig, akkor is, ha ez csak egy picike projekt volt…

Egyenlőre az íróasztalomon fog csücsülni és figyelni, de szerintem idővel kitalálok neki valami hasznosabb időtöltést is! Lehet, hogy kulcstartó lesz? Vagy ajándék ;) Annak is tökéletes. Kis cukiság!


 

This week, I brought to you the Praktika Magazine 2020/2. issue’s little crochet set with a lovely amigurumi. I think that you’re kind of understanding my obsession with this magazine, because I showed quite a few projects from it - and I will continue to do so in the future too, so I hope that you’re not bored by now :)


Anyways, this lovely amigurumi beast is designed by Erinna Lee (alias littleaquaqirl) and I really like it so I was happy that a set came with the magazine. It contains all of the necessary materials to crochet the beastie, except wire to fill in the arms, but it’s a plus and luckily, it was easy to add from my own stash.

This time I managed to completely finish the little one, without putting it away for months (or even years!?) before the last finishing touches. So I’m impressed by that, even if it was a quick and small project. Little things also count right? I think so :)

For now, he will be sitting on my desk with me, but later on, I think I’ll find a better purpose for him. Even as a keychain? Or a gift - it would be perfect for that :) We will see… What a cutie!


bottom of page